PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

martes, 20 de marzo de 2012

RESUM SETMANA + NOU CLUB CICLISTA ESCALENC

Bon dia,la setmana passada va ser una setmana complicada d'entrenaments en el sentit que em tocava treballar de nits amb el desgast físic i canvi d'horaris que aixo comporta.
Però al final vaig tenir la sort que dos amics meus,en Dani Rivera ( SPARTRIANS ) i en Franc ( C.C.TRIATLO ESTEVE ) també podien entrenar de dia i vaig sortir amb ells dos dies.
La setmana va començar amb un entrenament específic en pujada,així que vaig anar cap a Perafita i vaig pujar el port dos cops, ( la segona arrivant fins a la base militar ) amb cadència i bon ritme.
Dimarts i dijous vaig sortir amb els meus col.legues per fer les tirades més o menys llargues que toquen a aquestes alçades amb molt bon ritme,UFFFFFF¡¡¡¡¡ JA QUE SÓN TRIATLETES I AL PLANER ACOPLATS TIRAN L'OSTIA¡¡¡¡¡¡¡,fet que juntament amb les sessions de peses de cames de aquesta setmana em van deixar les cames bastant tocades, ja que desprès de fer l'entrenament amb ells jo allargava fins a pujar el port Escalenc de Punta Montgó.
Dimecres i  va ser un dia més específics ja que em tocava gimnàs i vaig sortir només per fer una bona transferència de cames a fer un circuit urbà que m'he fet ón hi ha una miqueta de tot.
Divendres per finalitzar la setmana vaig fer un petit entrenamet de ritme continu + una serie al 80%  de mitja hora de duració que es va complicar bastant per culpa del fort vent que bufava a l'Escala i rodalies.
Dissabte i Diumenge els vaig aprofitar per fer un descans actiu dissabte ( piscina,estiraments i sauna ) i un descans total Diumenge que em va venir de colllons.


Gracies a els meus amics Dani i Franc pel dos entrenaments d'aquesta setmana perque a part de fer molt bons entrenos em rigut i recordat moltes histories i anecdotes de fa anys que gafavem gats i no la bici per passarnos-ho be.

FOTOS:

                                                                        

TRACK:

                                                                          

Fa dues setmanes amb motiu de la copa catalana BTT de Banyoles,es va presentar un nou club ciclista escalenc,Els Esquenapelats-Les Dunes de l'Escala.
Desitjar desde aquest petit blog que tinguin molta sort en el futur i malgrat que personalment mantinc desavinences amb algun integrant del mateix és molt positiu pel meu poble que neixi una nova iniciativa  per l'esport escalenc i pel poble de l'Escala,apart hi ha gent dels esquenapelats que s'ho mereix i molt.
Aixi donç, MOLTA SORT ESQUENAPELATS-LES DUNES ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡


                                                                       
Els companys de l'ESQUENAPELATS-LES DUNES XAVI PAGES I JOAN DE ST.PERE.juntament amb els col.legues del meu club  Joel i Marc Male del C.C. CICLISTA L'ESCALA-EMPURIES




TOTAL SETMANA:


BIKE: 293 KM
GIMNÀS: 2 SESSIONS TREN INFERIOR




Salut i kilometres.


No hay comentarios:

Publicar un comentario