PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

domingo, 11 de marzo de 2012

SORTIDES CAP DE SETMANA I RESUM SETMANAL

Bona nit,aquest cap de setmana ha estat molt interessant en quant a entrenaments i sortides amb la bici ja que el temps per fi sembla que comença a acompanyar.
Ahir dissabte vaig acompanyar a alguns integrants del Club Ciclista del meu poble el C.C.L'ESCALA-EMPÚRIES a rodar i fer el primer portet de l'any.Vam anar en Palliki,en Salo,jo i l'Edu Kichner direccio La Bisbal per fer l'alt de St. Pellaia un bon port per començar a trobar sensacions pujant.
Vaig pujar amb la cadència que em van permetre les pulsacions marcades( però al anar amb la bici de recamvi i portar un 39 de plat s'en van enfilar una miqueta per sobre del marcat.
De totes maneres,vaig pujar amb el temps que vaig fer l'estiu passat ( 18 min ) cosa que em fa ser optimista amb la feina feta aquest hivern al gimnàs.
La tornada la vam allargar per La Bisbal i i tots els poblets que la volten per anar a sortir a Peratalada i tornar buscant Serra de d'Aro,Gualta,Torroella,Bellcaire,Albons i l'Escala.
Total 91 km i 3.45 hores.

FOTOS: Hi ha una de regal per alegrar la vista¡¡¡¡¡¡¡.

                                                                          

TRACK:

                                                                              

Avui em tocava sortida llarga per treballar el fons i he sortit amb la colla de BTT del meu poble,ELS XAFAROCS que tenien ganes de planellar per les pistes de terra dels pobles del voltant.
Hem sortit direcció a Sobrestany,Ullà,Torroella de Montgri,Parlava,Verges,St. Iscle,la Gola del Ter,l'Estartit.
Jo aqui he volgut allargar l'entrenament i he pujat per l'urbanització Torre Vella fins Les Dunes,Caseta del Guarda,Rocamaura i tornada a l'Escala pel corriols de la Ruta del Vent i El Palau.
Llastima que a l'alçada de Torre Ferrana el movil ha dit prou i no m'ha marcat els darrers 5 km de sortida.
Trobada amb els Xafarocs al Happi i dues mitjanes per acabar la sortida com deu mana.
I aquesta tarda bany a la plaja de Riells per relaxar cames.
Total 71 km de BTT i 4:45 hores.

FOTOS:

                                                                                

TRACK:

                                                                         

TOTAL SETMANAL: 260 KM


BIKE: 137 KM


MOUNTAIN BIKE: 77 KM


SPINNING: 40 KM


GIMNÀS: DUES SESSIONS FORÇA CAMES

Salut i pedals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario