PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

domingo, 4 de diciembre de 2011

TIRADA LLARGA RUNNING

Bones,avui m'he aixecat amb ganes de marxa i com que ahir ja em vaig escalfar els morros una mica més del compte amb els SPARTRIANS,he decidit sortir a fer la segona sessió setmanal de Running.
La ruta ha sigut el circuit habitual que faig servir,que l'anomeno BIKESKENAPELAT i és un circuit que voreja pràcticament tota l'Escala.
Com que avui em sentia amb ganes i aprofitant que aquesta setmana baixare el ritme per descansar una mica he decidit allargar una mica la volta tirant per la pista que va a Torre Ferrana i trencant pel Cortal Nou fins al Mas Aupí,el Karting l'Escala i recuperant el meu circuit fins al Mas Vilanera i ja per carretera fins a casa.
Una molt bona volta que al descarregar-la al PC i veure-la pel satel.lit forma una curiosa silueta que sembla una persona corrents.

En fi,finalitzem la setmana amb sis sessions d'entrenament:
-Dues de Running: 34 km.
-Quatre de Cicling:264 km.
-Dues de swining: 2000 m.


Total setmanal:
-301 km i 11,40 hores.


Us deixo el track de l'entrenament d'avui.Mireu quina silueta que forma el recorregut.


                                                                              


Salut i kilometres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario