PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

sábado, 3 de diciembre de 2011

SORTIDES INTERSETMANALS

Bones,els entrenaments /sortides d'aquesta setmana han estat de nou una mica de tot.
Vaig començar la setmana dilluns amb una sessió suau de Running per anar poc a poc agafant to muscular i poder compaginar el ciclisme amb el Running,ja que des de la lesió de cadera ho tenia abandonat.
Dimarts vaig sortir a rodar amb la bici de carretera molt suau per anar agafant base i apart estirar cames desprès de la setmana anterior fos intensa en quant a kilometratge.
Dimecres vaig descansar " Be, per collons perquè vaig tenir que pintar la façana de la sogre,descans actiu,jejeje"
Dijous sortida amb els veterans de la colla de l'Escala a voltar a ritme suau per les rodalies de l'Escala i alargant jo una mica la ruta per umar kilmetres.
Divendres més carretera per acompanyar a n'en Marc  "SUPERMAN" Calabria,( pel que es veu a les imatges) ,a els primers entrenaments de la temporada, rodar suau i alguna petita serie molt light.
Avui al vespre penjare la sortida d'avui amb dos dels components d'un club de triatló de gent de les rodalies de l'Escala: ELS SPARTRIANS.
Us deixo les fotos de la setmana.

                                                                              

Salut i kilometres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario