PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

lunes, 31 de octubre de 2011

GRAN TRAMUNTRAIL ESCALENCA ¡¡¡¡¡¡¡¡

Bones,us penjo una petita crònica del que va ser la primera cursa de muntanya de l'Escala: LA TRAMUNTRAIL.
Degut als meus problemes amb l'esquena i el descans que estic realitzant aquest mes no vaig participar a la cursa com a corredor,sino que vaig fer de voluntari de l'organització amb el meu fill Pau en el punt de control del Km 16,5 (que va ser un punt molt ben parit del circuit),just a la part de dalt d' una linea elèctrica que es pujava per una sorrera,fet que feia encara més dur aquest tros del circuit i  feia que l'esforç dels corredors per assolir aquest tram fos important a aquesta alçada de cursa.
Destacar el temps del guanyador amb 1h 39 min i el primer classificat escalenc que va ser en Jaume Aguilera amb un temps espectacular d' 1h 48 min aconseguint  el sisé lloc de la general.FELICIDADES JAUME¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Felicitar a tots el corredors,especialment als escalencs que van fer una gran cursa amb aquest plus d'esforç que significa còrrer al teu poble i davant de la teva gent.
Agraïr al club Flama 91 la GRAN TASCA REALITZADA i dir-vos que em fa sentir molt orgullós formar part d'aquest gran grup de gent(encara que ultimament no he pogut realitzar moltes de les curses que realitzen).
I la més sincera enhorabona a tots els voluntaris que van fer que aquesta cursa fos possible ( punts de control,sanitaris,fotògrafs,secció de muntanya del C.E.R. avituallaments, la gent que s'ocupava de les botifarres al final de la cursa ( importantíssim) jejejejejeje,en resum, gràcies a tots per aquesta gran cursa que l'any que ve m'apunto amb vermell al calendari.
Us deixo les poques fotos que vaig poder fer des del  punt de control ( sobretot als corredors escalencs) i espero que l'any que ve,fem mes gran aquesta cursa que acaba de néixer i que li espera un futur prometedor.
Gràcies.

                                                                             
                                                                         
 Salut i kilometres.                                    

No hay comentarios:

Publicar un comentario