PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

domingo, 1 de enero de 2012

SETMANA 10 ENTRENAMENTS

Bona nit,us penjo el que ha estat el resum d'entrenaments d'aquesta setmana.
El dilluns a primera hora vaig acostar-me a fer la 1º cursa de St. Esteve a l'Escala,organitzada pel club FLAMA 91 quedant (que es el de menys a aquestes alçades) 10 classificat amb un temps de 19:15min.
Dimarts,dimecres i divendres vaig sortir amb la bici de carretera a fer kilometres,però amb aquests dies de festes ha sigut més complicat fer kilometres aquesta setmana m'he quedat un pél curt.
Dimarts i dijous vaig realitzar dues sessions de running per no perdre el ritme aconseguit fins ara i dilluns,dimecres i divendres vaig realitzar tres sessions de piscina amb un total de 3500 m.
Ahir dissabte,vaig fer la millor sessió de l'any,que va ser participar a la St. Silvestre Escalenca acompanyat del meu fill Pau que s'estrenava amb una cursa a peu,acabant-la com un campió.
I avui per rematar la setmana i per treure'm la caparrassa dels excessos d'ahir a la nit,hem sortit uns quants BTTteros de l'Escala i em anat tranquilament fins a la casa del Guarda a l' Estartit a celebrar l'entrada d'any brindant amb cava i galetes ( dona gust fer aquests petits detalls amb la gent que estimes¡¡¡).
I per rematar la setmana aquesta tarda he sortit a correr una tirada llarga de running amb un total de 23 km finals.
Bona setmana i el que es millor,sembla que anem assimilant les petites càrregues que aplico al cos,tot i estant encara en periode base i volum.

TOTALS:
-CICLING: 200 KM
-RUNNING: 43 KM
-SWIMING: 3500 M.


TOTALS SETMANALS: 246,5 KM ;11,7 HORES.


Us deixo les fotos de la setmana:

CURSA DE ST. ESTEVE:

                                                                                 

CURSA DE ST. GAT  SILVESTRE ESCALENCA:


                                                                                         


1ª SORTIDA DE L'ANY AMB ELS BTTEROS DE L'ESCALA:


                                                                             


SALUT I KILOMETRES.


No hay comentarios:

Publicar un comentario