PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

domingo, 15 de abril de 2012

PROVA DE FOC CURSA BTT C.C. L'ESCALA-EMPÚRIES + 2º TEST ST. PELAIA.

Bona tarda,aquest cap de setmana l'he dedicat a provar el circuit de la pròxima cursa de BTT que organitza el club ciclista de l'Escala i ha provar el meu estat de forma al lloc habitual dels últims anys; l'alt de St. Pelaia.

Divendres vam quedar amb l'alma mater de la cursa btt del Club Ciclista  l'Escala, en Joel i juntament amb en Pau Laso i el Boss del BTT Marc Trayter per veure que li semblava al Boss el circuit de la propera cursa que es celebrarà el proper dia 27 de Maig.
Vam fer tot el circuit a un ritme alt que impossaven en Joel i en Marc, ja que vam voler veure la duressa del circuit a ritmes semblants als que es portarien el dia de la cursa,fet que va fer que jo personalment trobi que es un circuit bastant dur que encantarà als amants del BTT en tota la seva expressió tant per tècnica,dificultat i terrenys variats.
Al final vam coincidir tots que el circuit era impressionant i, apart d'un parell de zones que haurem de netejar,està practicament llest per correr.

FOTOS:

Dissabte tocava provar com he anat entrenant aquest darrers dos mesos a l'alt de St.Pelaia, lloc habitual per provar les evolucions dels meus entrenaments un cop finalitzat els entrenos de força al gimnàs que donaran pas al treball de força a l'asfalt.
Vaig sortir aviat de l'Escala direcció La  Bisbal a un ritme mig/alt per escalfar bé les cames i el cor,i un cop vaig ser a peu de port vaig obrir gas per parar el crono adalt a l'ermita amb un molt bon crono de 15: 35 Min., quasi dos minuts i mig menys que fa dos mesos.
Crec que estic fent una bona feina,encara que les cames encara no tenen la fluidessa habitual degut a les sessions de gimnàs, poc a poc irem agafant agilitat i força de cames a mida que treballem a la carretera les pujades en aquests dos mesos que venen.
Per acabar de fer un bon entrenament vaig baixar fins a Cassà de la Selva i vaig fer mitga volta cap a casa (trovant a la tornada adalt de St. Pelaia un grup de l'Escala format per ESKENAPELATS I C.C. L'ESCALA-EMPÚRIES que anaven fins Romanya i La Ganga ) entre ells en Jero, en Lute ,en Franc ,en Xavi Pages,en Joan de St. Pere,en Moi , en Mia,etc) petita xerrada amb ells i tornant a l'Escala  treballant ritmes continuus a altes pulsacions per acabar recuperant els últims 5 Km. fins arribar a casa amb uns 100 Km a les cames.
DE MOMENT MOLT SATISFET DE LA FEINA FETA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡.

FOTOS:

Avui tocava descansar i fer treball actiu aix´que he decidit sortir una horeta i mitja amb els CRACKS de l'Escala, els XAFAROCS,una horeta intensa de bon humor,ja que només els he acompanyat una estona fins a la caseta del Guarda i desprès he tornat a casa pels corriols de la Ruta del Vent.